söndag 8 augusti 2010

Piteås skärgård








Härmed välkomnar jag mig själv tillbaka till bloggosfären. Jag och min familj har haft några veckors semester i södra Sverige med allt vad det innebär. Vi har tillbringat största delen nere i Uppsala där vi verkligen känner oss som hemma :-) Kanske blev vår semesterresa dit ner lite väl snabbt efter vår flytt hit upp till norr, vår stora tjej har nämligen haft lite svårt för att greppa var vi egentligen bor.

Nu är vi återigen på plats i byn i norr (!) vilket känns härligt. I lördags åkte vi iväg med två stycken fullastade båtar utmed Piteås skärgård. Solen sken och det var alldeles vindstilla ute på havet, en helt perfekt dag för en långtur! Åh vad vi njöt av frisk luft och vacker natur...

4 kommentarer:

  1. Hej Kusinen!
    Jag väntar på att få träffa er, de var så länge sen. Ni måste komma till Kågemarken snart, så jag får höra lite mer om hur ni har det! Kram från Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt att ha dig tillbaka, har saknat dina inlägg! Har Edla glömt en jeans jacka hos oss, eller är det någon annans?

    /Stina

    SvaraRadera
  3. Kågemarken! Vi kommer gärna!!
    Är du ledig någon dag??

    SvaraRadera
  4. Så härliga bilder! Sverige är fantastiskt!!! :)

    SvaraRadera