tisdag 24 augusti 2010

Skönhet


Denna vecka är en så kallad intensiv vecka.
En av mina kusiner ska gifta sig på lördag och vi ska vara värdpar tillsammans med några goda vänner (där frun för övrigt oxå är en kusin till mig). Som värdpar har man en hel del att fixa... Igår hade vi lite planering hemma hos det andra värdparet- och det var där jag hittade denna skönhet! Så vacker till formen!!! Jag kunde inte motstå att fånga den med min kamera :-)
Nu ska jag strax iväg på mera bröllops-fix efter att ha tillbringat halva dagen i stan med familjen. Vi har letat vinteroverall till vår stora tjej. Än är snön långt borta (tror jag...), men nästan alla vinterkläder är redan slut...

3 kommentarer:

  1. Vinteroverall har jag inte ens hunnit tänka på. Det är fortfarande sommar för mig. Vill inte inse ngt annat.
    Algot började lejonungarna idag. Det är A och en annan kille som är ensamma om 8 tjejer! Önskar ivarje fall att han skulle se det på det viset.
    Vi saknar er! Men vi ses ju snart igen!

    SvaraRadera
  2. DEN är verkligen vacker !! Du har verkligen en förmåga att se och fånga det vackra omrkring dig, de där detaljerna som en annan behöver hjälp med att upptäcka !
    Apropå vinter,snart befinner jag mig i 30+ grader och det närmaste snö man kan komma är nog det man kan skrapa ur väggarna i frysen :o)!
    Men julen blir hemma - med snö, hoppas jag !
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Seija:
    Om du är orolig över att inte få snö, så finns det en öppen dörr att tillbringa julen hos oss!

    SvaraRadera