tisdag 17 augusti 2010

Magen putar rakt ut


Jag har en liten bulle i ugnen. Det är ett fantastiskt tillstånd!
Mina tre första månader har både varit kritiska och väldigt kämpiga.
Men det vänder nog nu! Det känns som om jag har fått lite vind i seglet!
Tre barn... hm.. det blir en hel del att göra.
Med tanke på att barn nummer ett innebar ett heltidsjobb och barn nummer två inte har hjälpt till att få ner arbetet på en deltid så inser man vad som väntar...
Men det ska bli fantastiskt oxå! Finns det något mysigare än att ha ett litet spädbarn liggande i sin famn- tror inte det.
Längtar och väntar med spänning.
Du lilla barn- stanna nu bara i ugnen, du är inte färdig gräddad ännu.

3 kommentarer:

  1. Japp, där ska den stanna i magen på denna välsignade mamma !!

    SvaraRadera
  2. Kul med magen, Ida! :-)

    Du som är en riktig bloggare:
    Kolla in min nya blogg: kristenkyrka.wordpress.com

    MVH // Robin Johansson

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt med en till! Och nä, det finns nog inget mysigare än att ha ett litet spädbarn liggande på sin arm. Jag har just det nu, en liten kille som blir två veckor imorrn. Vi bara myser tillsammans med storebror.
    Hoppas du får må bättre framöver.
    Kram Anna (från "gymnasie-gänget")

    SvaraRadera