söndag 15 augusti 2010

Idag är jag stark

En indisk kvinna diskar i algpölen. Jag diskar också, fast i min diskmaskin...

Jag känner mig ändå duktig!

Diskmaskinen går just nu på högvarv och jag är väldigt nöjd. Idag har jag nämligen ställt till med en fest. Vi bjöd hit lite folk på söndagsmiddag och jag orkade fixa alltihop! Jag har både dukat till fest och lagat mat!

Vad är det med det då?? tänker endel av er läsare. Jo, det är faktiskt ett stort framsteg. För mig i min situation är det näst intill ett mirakel! Jag har fått sluta med min blödningshämmande medicin, jag har inte behövt ligga ner hela dagen, jag har inte mått superilla konstant och jag har faktiskt känt lite glädje sippra fram ur mitt inre då och då... Detta är jättestort! Idag är jag stark.

2 kommentarer:

  1. Åhh så roligt att läsa!!
    Men tänk på att "fixa" lagomt mycket.. och stressa inte!!!
    Kraaaam Magda

    SvaraRadera
  2. Kära blivande brud-
    oroa dig inte, jag tänker samla ihop allt jag är och har och vara stark även till din stora dag ;-) !!!

    SvaraRadera