söndag 19 september 2010

Ljus i vårt hus




.
Ljus i vårt hus- eller i alla fall i vår lägenhet. Hela familjen har haft en mysig stund på MIO möbler idag. Barnen hoppade omkring i en hög av sacko-säckar och bad om att snart få åka dit igen. Vi vuxna ägnade oss åt att välja ut golvlampor. Med oss hem fick vi inte mindre än två stycken lampor samt en liten vägghylla som jag trånat efter länge (att hyllan dessutom var på rea för endast 99kr gjorde det hela bara roligare). För mig är det viktigt att när hösten och mörkret kommer få tända många små ljuskällor, och nu kan vi det!!

3 kommentarer:

  1. oj vad fina ni hitta, man kanske skulle ha struntat i fotbollen och följt med. MSSK spelade en bra match och vann med 5-1 eller var det 6-1 så jag är nöjd ändå :) Grannen

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen burkarna i hyllan. Jag tror t.o.m att jag var med när ni köpte den ena. Då var det 40grader varmt, tjock luft, väldigt högt ljud och helt fantastiskt.
    När kommer ni och hälsar på oss här i Göteborg då?

    SvaraRadera
  3. Nu måste vi ju kommaå se hur det blev irl. :) Cissi

    SvaraRadera