onsdag 16 september 2009

Barbie in India



Idag har vi besökt ett köpcenter med AC! Där inne kunde vi njuta rejält. Vi var fyra mammor och åtta barn (!) som började shoppingrundan på Pizza Hut, barnen åt hur bra som helst (så klart!). Där fanns även en väldigt bra affär med fina leksaker. Denna lilla Barbie in India kunde varken jag eller E motstå. Vi hittade även en mat-barnstol till T där som kommer att underlätta avsevärt. Väl hemma efter mycket svett i taxin så lekte jag och E en lååång stund med den nya barbien Shanti (frid). E tog med henne på en resa till Sverige och förklarade så konstiga alla vita människor är, att det finns snö och att vi har vår, sommar, höst, vinter och jul! En mer pedagogisk leksak får man leta efter...

6 kommentarer:

  1. Hej syster.. va härligt att du kommit igång nu =)
    Har lagt till dig på skype tror jag om det var rätt adress, ska nog till Jävre nån gång under helgen så då hjälper jag mamma och pappa att fixa det om John inte redan har hunnit.
    Tänker på er!
    kram

    SvaraRadera
  2. Vadå är detta din blogg och du har inte meddelat detta till mig ännu? har jag uppfattat det hela rätt då?

    Hoppas ni har det bra, / John

    SvaraRadera
  3. Kul att ni skaffat blogg så att man kan följa er...
    Tänker på er och ni finns i mitt hjärta
    Många kramar / Lotta

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blev när jag hittade denna blogg...
    roligt att få se hur ni har det.
    Noomi tycker att barbiedockan är jättefin.

    Kram , Anna

    SvaraRadera
  5. Det har jag redan fixat emma / John

    SvaraRadera
  6. Vilken fin docka. Förstår att E blev förtjust. :) /Maria

    SvaraRadera