lördag 26 september 2009

Barbie in India 3






I går kväll åkte hela gänget och åt mat tillsammans i stans största galleria. Maten var väldigt god- det var bara lite oflyt med serveringen. När de första hade ätit upp så hade den sista inte ens fått sin mat :-( En fick vänta över en timme! Efter maten så gick vi runt och shoppade lite. Tänka sig det- det fanns en butik som hette BARBIE! Vi var två kvinnor som gick in dit utan barn och blev helt överväldigade. Ingen av oss kom därifrån utan att handla nåt. E fick denna fantastiska top! Gissa om hon blev glad. Nu vet jag var jag ska handla julklappar!

2 kommentarer:

  1. E du är ju hur fin som helst i ditt nya linne :)
    Hälsa till mamma pappa och t från mig Många kramar från marran

    SvaraRadera
  2. Hej E jag längtar tills jag får träffa dej! Jag tycker du var jättefin i ditt nya linne. jag förstår att du har sommar och sol, men vi ska till Turkiet om några dagar där vi ska bada hela dagarna .kramar från din kusin Isak.

    SvaraRadera