tisdag 13 juli 2010

Endel får man jaga


Jag har ett barn som är lätt att fotografera och ett barn som är svårt. Därför försökte jag locka den svårflörtade tjejen med att hon skulle få hålla storasyster i handen... men icke. Som synes så kämpade storasyster dock tappert med att försöka klara av uppgiften!


Sen ställde storasyster upp sig- stilla och fint. Hon är söt som en sockerbit!


Lillasyster däremot undrade vad hon hade där vid väggen att göra???


Hon sprang runt och busade...


Satsade allt hon kunde för att inte stå stilla där jag ville. Jag fick fånga henne i flykten...


Vi var tre personer som ropade och lockade- men reslutatet blev bara mer spring i benen...


Till slut ställde sig lilla busfröet på önskad plats! Dock lyckades hon räcka ut tungan!! Men jag fick lilla guldlock fotograferad i helfigur i alla fall...

2 kommentarer:

  1. fina barnen! vi saknar er, ska bli så roligt att få ses igen snart!!!

    SvaraRadera
  2. Men hur söt får man va!!! Ursöt!!

    SvaraRadera